četvrtak, 26. srpnja 2012.

Magnezij-Klorid-moje iskustvo

Kao što sam već napisao u postu o Magnezij-Kloridu,kao lijek pomaže kod mnogih bolesti.Pošto se moje stanje skroz pogoršava zbog oštećenih živaca za kontrolu obje noge i mjehura,morao sam prestati uzimati Magnezij-Klorid jer imam velikih problema sa mjehurom,i tada može doći do oštećenja bubrega jer mi se zadržava mokraća u mjehuru.Prije svakog vađenja krvi se uspostavilo da imam povišen kolestelor(masnoća)u krvi,i tako nekoliko godina,ali kroz redovitog i pravilnog konzumiranja Magnezij-Klorida kroz nekoliko mjeseci se utvrdilo da sada imam normalan kolesterol,i odličnu krvnu sliku,bez obzira što dnevno pijem od 10 do 13 tableta,stoga na svojem primjeru vidim da postoji nešto u tom spoju što dovodi ravnotežu u organizam,ali napominjem da se svakako konzultirate sa liječnikom opće prakse u vezi toga,jer u mom primjeru se vidi da ga nesmije uzimati svatko,jer naprimjer kod bubrežnih problema može čak i naštetiti.Ali unatoč svemu tome,ako se pravilno koristi,tada nedolazi do nikakvih problema,nego uvelike do poboljšanja.

Nema komentara:

Objavi komentar